Thursday, June 4, 2009

Teka teki Teka Teko~



salam.

post nie bgus utk mereka yg nk release tension..gelak sopan2 tau..nie kakak sy la dok men teka teki nie dgn sy smlm~


dipetik dri..


www.soleh.net


Teka-teki: Hitam dan berpeluh.. HA.. Ape2??
Jawapan: semut hitam tengah berjogging.. huhuhu



Teka-teki: Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung?
Jawapan: Seluar dalam ler.. haha…



Teka-teki: Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi?
Jawapan: Kuih lepat liat la… sebab kapal terbang sampai langit je, tapi kuih lepat sampai lelangit!



Teka-teki: Banyak2 kotak, kotak apa yang takleh angkat?
Jawapan: Kotak penalti lah.. wawawa!


Teka-teki: Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar???
Teka.. teka.. kalo terer!
Jawapan: Selipar mana boleh buat gali tanah, guna cangkul lar… hue hue hue!!





Teka-teki: Bulu bertemu bulu… kulit bertemu kulit… makin tambah rapat makin nikmat rasanyer!
Jawablah kalau bijak sangat!
Jawapan: Haah.. mulalah otak kuning, MATA lah jawapan nyer..!




Teka-teki: 3 kepala, 6 mata, 8 kaki. Apakah bendanya tu?
Jawapan: Koboi naik kuda bawak ayam.




Teka-teki: Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan.
Jawapan: lilin masa sambut ‘EPI BESDAY’




Teka-teki: Scorpion kaler apa?
Jawapan: Kala jengking lah.. senang pun takleh nak jawab!





Teka-teki: Dalam banyak2 kera, kera ape yang pandai menaip???
Jawapan: Kerani




Teka-teki: Ada sorang imam, tengah semahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG IMAM TU???
Jawapan: Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri!




Teka-teki: 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah langsung??
Jawapan: Sebab tak hujan… aduhai! Dahlah malaslah nak tanya lagi… soalan bebudak pun takleh nak jawab!!

Hampeh.

5 comments:

nani said...

hek ele.
bajet gile najah sorang nip.
soklan lapuk je nih.
haha..
najah busyuk.
pegy mandi la.
lalalal

iman sofya said...

haha(gelak supan gler ni)^^,

caliph of Allah SWT said...

>nani

smpa hati mu kata ak bajet..
jeless haabaqq maii ~~
hehe

sja dok conteng blog la..
lapuk mak puk,hang mmg nk kne cepuk..
gurau semeta~~brd0óh suko mu~~

>kmy

ahsanti,,
kmy msih mnjga kesopanannya,
bukan mcm NANI(lalala) jnge mar0s mok cik deh~
itulah lambang MUSLIMAH SEJATI..
thumbs up to kmy..hihi
b a good muslimah.

=)

nani said...

olololo najah..
gitemow nah touching ngan aku.
wawawawa ;P

caliph of Allah SWT said...

>nani

ak x touching pn..
tersentuh hati je tgk mu yg jeles dgn ak kn ,nk wt cm ne,redha..
ngeh2..