Thursday, June 2, 2011

2011

Bismillahirrahmanirrahim~
Assalamualaikum wbth.
Alhamdulillah inilah coretan pertama sepanjang tahun 2011.


Secara jujurnya, saya sangat kurang menulis dan menconteng di blog ini.
Pengaruh facebook memang kuat, tapi jangan sesekali menunding jari ke arah itu ini , muhasabahlah diri.
Sepanjang tahun 2011, tahun yang mencabar buat saya!semakin bertambah usia, pemikiran yang matang sangat penting diterapkan dalam diri seseorang. Tahun terakhir saya berada di maahad. Ya, masa sangat pantas berlalu. Taklifat sebagai PKU sangat mencabar mental,fizikal dan rohani. Kehidupan setahun setengah saya di asrama sangat diuji dengan pelbagai~ Saya akui kehidupan di asrama sangat pack. 5 tahun dididik di rumah. Namun,itu menjadi penguat untuk terus menghadapi pelbagai cabaran.






2 comments:

mlletqa said...

semoga berjaya najah :)

slave &caliph of Allah SWT said...

terima kasih atiqah,semga berjaya juga atiqah =)